Fordisd le a saját nyelvedre :)

2013. január 30., szerda

8. Fejezet

                                        Légy te az első barátaid közül, aki megírja véleményét, vagy like-ol :)

                                                    8. Fejezet
 Másnap a suliban, megint beszéltem Katharinaval:
- Mi van, nem értettél? Mit ólálkodsz Clark közelébe ?- Katharina
- Mi de hát én ...???!!!-nem tudtam mit mondjak erre, de most elegem lett és -Semmi közöd hozzá, hogy én mit csinálok! És ahhoz sem , hogy Clark mit csinál!    Arra nem gondoltál hogy nem érdekled ?- dühöngtem
- Hogy merészeled ?? Hogy nem érdeklem, majd akkor néz ha a pasim lesz!!-

Hát ez borzasztó! Miből gondolja, hogy érdekli, még hogy majd a pasija. Ha tudná, hogy nem is ember, haa nemmm Vámpír, nem futna utána. Vagy még, annál jobban, nem tudom .- gondolkodtam, magamba, üldögélve az iskola udvarján.De erre:

- Szia. Hogy vagy? - Clark
Nem vettem rögtön észre, mert annyira elmélyített az előbbi beszélgetés Katharinaval.
- Hahóóó. Itt vagy?
Erre kezét meg lóbálta előttem, mire felríjattam, ugyanis nagyon megílyedtem.
- ÁÁÁ.
- Na végre. Nem tudom , mi gondolgodtatott el ennyire.
- Ja, bocs :)- mosolyogtam, eléggé hülyén éreztem magam .
- Na , hogy érzed magad ?
- Ja, hát jól, mondjuk rá. Szerintem még most se fogtam fel, hogy mi van.És te?
- Hát énn meg vagyok.  Hallod, ha bármi kérdésed van akkor kérdezz nyugodtan, tudod mivel kapcsolatban.
- Oké, de ha fel tenném minden kérdésemet, jujj akkor.. nem 1, 2 lenne .
- Tudom, de tényleg. Tudom, hogy ez nem könnyű, de mit lehet tenni.
- És amúgy akkor, most mi is van, aki vámpír nem öregszik?Vagy akkor?
- Nem, tudod, ha valakit 20 éves korában változtatnak át, akkor az örökre 20 éves marad.
- Uhh. Akkor te .. ?
- ÖÖÖ. Én úgye veled egy idős vagyok, de amúgy már 91.
- Jujj. Ez olyan furcsa, akkor ha izéé , akkor már nem is élnél.
- Hát igen így s felfoghatjuk.   Lenne kedved ma eljönni velem valahova? Csak úgy...
- Igen, örömmel.
- Jó akkor ma este 7 kor megyek érted, nálatok.Megfelel?
- Persze :D
- Jó , na most megyek, akkor, este . Szia
- Hello.
Este eljött és......



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése