Fordisd le a saját nyelvedre :)

2013. április 21., vasárnap

Egy szép este :))

- ÁÁÁÁ már ennyi az idő, jujjj és már mindjárt itt van , és én hogy nézek még ki ...
Gyorsan összeszedtem  magam, és már csengetnek is , gondoltam, hogy ez ő, de inkább szóltam anyának hogy nyissa ki ő az ajtót, mert még nem vagyok kész teljesen.
- Anya , kinyitod az ajtót ? 
-Igenn.
-Jónapot, Emma itthon van?
-Szerbusz , igen . Emmaa .. Clark az .
- Egy pillanat -lementem a lépcsőn .

-Szia.
-Hello. Nagyon szép vagy !
-ohh köszönöm :)
-Akkor mehetünk ?
-Igen, szia anya , nem sokig leszek, csak sétálunk....
-Sziasztokk. Vigyázzatok magatokra.
-Oké :) - én
Hát elmentünk, nem tudtam mit mondani, most valahogy más, idáig nem ugynézett rám mint egy lányra , de most másss .

- Akkor ? Akarsz még  valamit tudni rólam ?
- Hmm , most hirtelen nem jut eszembe semmi , hmmm hogyan változtál át ?
- Ez jó kérdés, hát az úgy volt, hogy először Malcolm volt az akit átváltoztattak.És ő engem.
- De minek ?
- Hát összejött Calraval, később Melcolm észrevette egy nap, hogy Calra Vámpir, éppen akkor vette észre mikor megakart ölni egy csajt.  Melcolm megakarta menteni a lányt, közbe vágott, de nem tehetett semmit, Calra végzett a lánnyal, és aztán ,hogy ne mondja el senkinek Melcolm, ráíjjesztett, dea tesóm azt mondta, hogy Ő úgyis elmondja, és ezt nem úszhatja meg, így Calra megharapta dühében, de nem akarta átváltoztatni, de már megtette, átunna gyorsan elszaladt, hogy ne lássa meg senki.Én megtaláltam később Melcolmot, már nagyon rosszul nézett ki , segíteni akartam neki, haza akartam vinni, de megharapott, de csak véletlenül, mert nem ismert fel, biztos azt hitte hogy még mindig Calra az.Szóval megharapott és én is átváltoztam ,apánk segített rajtunk, túlélni ezt az egészet, hogy bele ne haljunk.
- Uhh ez borzasztó. De tényleg hol vannak a szüleid, hisz itt csak ketten éltek , igaz ?
- Igen, de ez már egy másik sztori, na de azért elmesélem . 
Szóval apám ránk talált az utcán, már szinte félholttan , látta a harapás nyomokat ezért nem akart orvoshoz vinni, valahonnan tudta, hogy ezt valami Vámpír tehette.Szóval apám később szólt egy Vámpírnak, hogy segítsen valamit tenni az ellen hogy átváltozzunk.A Vámpír akinek szólt elmesélte még pár vámpírnak és így valahogy elterjedt a hír a vámpírok között .Így megtudta Calra is , és eljött hogy megöljön. Apánknak elmondta , az a vámpir (aki elsőre tudta a történetet,) és ő megmondta apámnak, hogy Calra a nyomunkban van.De nem tudtunk semmitse tenni, minket elküldött apám, a rokonainkhoz hogy ne találjanak ránk. Az hogy apám utánna mitévő lett nem tudjuk , csak azt hogy azóta nem láttuk, nem keresett , de mi se tudtuk.
- És anyukád ?
- Ő ezelőtt meghalt .
- Sajnálom.
 És valahogy elment az idő, így :
 - Jujj már ennyi az idő ??! Bocsi de már mennem kell.
- Semmi baj.Haza kisérlek.
- Jó:)
- Szóval ne mond el senkinek, hogy mi is van.
- Ez csak természetes, megbízhatsz bennem.
- Jó. 
- És arról a Calraról nem tudtok semmit ?
- Nem , csak , hogy utána keresett.
- Aha, de hisz akkor bármikor megkereshet.
- Igen, de ezért költözködünk annyit.
- Itt is vagyunk. Akkor majd a suliban.
- Igen
És csak álltunk ott, és álltunk . Egyszer csak közeledett és megcsókolt :D :) ......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése