Fordisd le a saját nyelvedre :)

2012. december 24., hétfő

A nagy várakozás

                                                    4. Fejezet
                                           A nagy várakozás .
   Következő nap nem láttam Clarkot,ugyanis nem jött suliba.Mi lehet vele?Beteg vagy ,mi?Az biztos ,hogy Katharinat  majd megölte a guta,hisz így ő se látta.De nézzük a jó oldalát ,így Katharina se tud rámászni:)De még így sem tudom,hogy mi lehet vele!?!?
                                                            ~~~~~~
                                                      Másnap se jött:(
                                                              ~~~~~~
   Végre,végre,végre.
-Szia
-Szia.
-Mért nem jöttél?beteg voltál?most már jól vagy?
-Ööö.Igen,beteg voltam.
Akkor nem emlékszik ránk.
-De azért most már jól vagy?mi volt a bajod?
-Ööö.Igen ,jól vagyok,csak az asztmám kiújult.
Emma elmélkedése:HHH.Asztma mi.Persze,elishiszem,de mért nem mondja el az igazságot?Rákérdezzek?
Clark gondolata:Asztma,(te idióta).Még hogy asztma?!
Csengő.Ez a csengő mindig elválaszt az igazságtól.:P Közben Katharina ,gyülölkődő szemeivel nézett, szerencsémre később jött be az osztályba és így nem tudott közbeállni,de akkor is meglátta,hogy beszélünk.

Ebédnél,le akartam ülni Clark mellé.Megyek oda fele,és éppen hogy le is ülök ,mikor jött Katharina.Nem tudtam kikerülni,nagy bánatomra. Jött és ,mintha,véletlen lenne,leöntött az űditőjével:
-Óó bocsika,véletlen volt.
És elisment,ilyen pofátlanságot.Ezzel csak jó leégeti magát,vagy engem:(
Én gyorsan kiszaladtam , most mit gondolhat rólam Clark?Még jó hogy épp akkor szóltak, hogy az utolsó óránk elmarad,így hazamehettünk.

És persze nincs vége a szerencsétlenség sorozatnak.Mert mire reggel felébredek lázas vagyok.Ez várható volt mert már tegnap este elég rosszul éreztem magam.Szóval így nem mentem iskolába.
És még most se nincs vége ,délután felhívom Jessicat és mit mond ?! hogy egész nap Katharina Clarkra volt nyomulva.De szemmel láthatóan(szerencsére)Clarkot egyáltalán nem érdekelte Katharina.Remélem...De minden esetre ,lehet hogy holnap se fogok menni és így, jujj... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése