Fordisd le a saját nyelvedre :)

2012. december 26., szerda

5. Fejezet

                              
                                                     5. Fejezet
          
         Megint nem mentem iskolába , így Katharinanak egy újabb lehetőség adatott,hogy Clark közelébe férhessen.Azonban egy váratlan fordulat történt mert Clark Katharina tudomására adta,hogy nem érdekli ezért hagyja őtet békén.Így Katharina jól pofára esett.
                                       ~~~~~~~~~~~
1 nappal később:Végre mehettem suliba.Még sosem örültem ennyire a sulinak.Tulajdonképpen nem is neki örültem hanem annak,hogy újra láthatom Clarkot.(De végül is, nem is tudtam beszélni vele.)De még azért is jó volt ez a nap,mert péntek van ,és hétvége.Így elmentünk a csajokkal vásárolni,ezt-azt és hát kikapcsolódni.Ám míg sétálgatunk,a sötét utcában (ugyanis már este 8 óra volt és már kezdett sötétedni).Akkor megpillantottuk Clarkot és azt a fiút aki a múltkor elvitte amikor "rosszul" lett.
    Szóval sétálunk és megláttuk őket.De ők szerencsére nem láttak meg minket:POda akartunk először menni de még jó,hogy nem tettük:PTehát megálltunk a sötétbe és figyeltük,hogy mi fog történni.
-Mondtam,hogy fogd vissza magad,tartsd be ami le volt írva.Nem?
-Tudom,de te is keresztül mentél már ezen és tudod milyen érzés.Ezért értsd meg,hogy nem tehetek róla,ha...
-Tudom.Bocs.De múltkor azok a csajok csak úgy ott teremtek,és ha nem megyek időbe és megharapod?!Átváltozik,legalább éledbe marad ,de ha nem tudod megállni?Akkor meghal!
   ("Meghal" ez a szó megíjjesztett.Nem mintha az idáig hallottak nem rémítettek volna meg ,de ez....Mit értett azon,hogy megharap?Csak nem ...)
-Tudom,így is majdnem rájöttek és lehet ,hogy rá is jöttek,hogy mi vagyok.De nem bírom ezt.Ezt,hogy én én én VÁMPÍR vagyok.

2 megjegyzés: